Konferencer og møder

NÅR FORRETNING OG FORNØJELSE SMELTER SAMMEN

Strandhotellet Blokhus er også et konference hotel. Det betyder, at vi går op i at bevare den autentiske charme og samtidig tilbyde vores gæster en eksklusiv atmosfære i vores forskellige kursus- og konference lokaler. For jer, der mangler et sted at holde kursus, event, konference eller lignende, kan vi stille følgende muligheder til rådighed:

  • Suite: 2-6 deltagere
  • Pavillonen: 4-25 deltagere
  • Den Blå Stue: ca. 25 deltagere
  • Den Store Stue: op til 50 deltagere
  • Strandingskroen: op til 100 deltagere

Hver af disse fem kursus lokaler skaber skønne og fænomenale rammer til et professionelt ophold. Hvad vi som konference hotel tager i leje og inkluderer i eventen, kommer an på, hvilken mødepakke I bestemmer jer for.

Til jer, der skal holde møde for mindre grupper (under 25 personer)

Som konference hotel er Strandhotellet Blokhus garant for en indbydende og inspirerende stemning, når vi sætter vores kursus lokaler til rådighed for intime og produktive møder for mindre grupper. Det kan være et strategiseminar, en kreativ workshop, ledelsesmøde, bestyrelsesmøde eller andre arrangementer for under 25 deltagere, hvor vi kan tilbyde:

Suiten

Til de helt små møder er det oplagt at benytte sig af én af vores suiter, hvor der kan være bordplads til en lille gruppe på op imod seks personer. Disse er både indbydende, rummelige og oplagte til en mindre forsamling.

Den Blå Stue

Dertil har vi i sin tid udvidet, så vi for alvor kan tilbyde faciliteter som et konference hotel. Strandhotellet Blokhus har nemlig opkøbt den gamle Strandingskro, der ligger lige overfor hotellet, og som i dag også fungerer som ét af vores selskabs- og konference steder. Her er der f.eks. mulighed for at leje Den Blå Stue med plads til ca. 20 deltagere.

Pavillonen

Endeligt har vi også i vores gårdhave en fritstående pavillon, som gør sig perfekt til kursus lokaler for den mellemstore gruppe på 4-25 deltagere. Pavillonen er et konference lokale, der er udstyret med alt i AV-udstyr og øvrige mødefaciliteter.

Til jer, der skal holde arrangementer for større grupper (25 til 100 personer)

Hvis du skal være vært for en produktlancering, et brancheseminar, en større teambuilding-dag eller andre arrangementer med mange deltagere, vil vi hos Strandhotellet Blokhus elske at agere konference hotel for jeres event. Vi har to muligheder for at imødekomme det:

Den Store Stue

På den anden side af vejen, blot overfor vores hotel og restaurant, har vi vores helt egen konference hotel-afdeling på Strandingskroen, hvor vi udelukkende huser kursus lokaler. Her kan du f.eks. booke Den Store Stue, hvor der er plads til ca. 40 deltagere.
Ved mødeafholdelse på kroen foregår middage, socialt samvær, overnatning osv. selvfølgelig fortsat i Strandhotellets hovedbygning, med mindre andet ønskes.

Hele hotellet

Til de endnu større møder kan vi tilbyde jer at leje hele Strandhotellet og afholde selve mødet i hotellets restaurant.

Altid inkluderet:

Som konference hotel har vi naturligvis også alle de konference faciliteter, I måtte have brug for. Derfor er vores kursus lokaler naturligvis alle udstyret med og inkluderer:

• AV-udstyr
• Højhastighedsinternet
• Wellness og fitnessrum
• Personlig vært/-inde
• Individuelle skræddersyede løsninger
• Aktivitetstilbud

Dette kan du forvente

Når du træder ind i vores konference hotel, bliver du mødt af en behagelig og rolig atmosfære. De bløde nuancer af træ og naturlige elementer skaber en følelse af jordforbindelse og afslappethed. Lyset filtrerer ind gennem vinduerne, og du kan næsten høre bølgernes rolige brus i det fjerne.

Vores konference hotel er dog mere end bare et sted at holde møder. Det inviterer også til refleksion og fordybelse. Her kan du og dine medarbejdere nemlig trække jer tilbage fra hverdagens stress og lade tankerne flyde frit. Vores kursus lokaler er inspirerende og beroligende, og de tilføjer en særlig dimension til enhver begivenhed.

Vi er på Strandhotellet Blokhus stolte af at kunne tilbyde jer et konference hotel, der er autentisk, eksklusivt og fyldt med personlighed. Den intime badehotelstemning og de skønne omgivelser indbyder til en anderledes ramme, og skaber mulighed for at være effektiv og kreativ på en hel ny måde. Uanset om du er på udkig efter et unikt sted til dit næste forretningsmøde, teambuilding-arrangement eller kursus, er vores konference hotel det perfekte valg.

Lad os fuldende jeres ophold

Men udover delen, der gør vores konference hotel, så har vi også luksuriøs forkælelse og afslapning efter en dag med møder, kreativitet og brainstorming.

Strandhotellet tilbyder blandt andet Fine-Dining og social dining, wellness-afdeling og fantastisk omkringliggende natur, hvilket alt sammen er med til at skabe en unik lokation for virksomhedskonferencer. Disse kan I da også frit benytte med andre planlagte ryste-sammen arrangementer som:

• Et besøg til saunahytten nede på stranden
• Et ræs på mountainbikes eller en rar gåtur; sti 100 er 21 km og lige udenfor i Gateway Parken
• Lær om vildmarken med en event afholdt af Jon fra Vildmarkscenteret i Saltum
• Smag på lækre bobler og kvalitetsspiritus som vin, gin og rom med vores eksperter fra Vin & Vin
Mange andre typer sociale og underholdende teambuilding-events

Få et skræddersyet event / Firmaaftaler

På vores konference hotel er der ligeledes mulighed for at oprette en firmaaftale, som sikrer fordelagtige priser på overnatning hele året rundt til alle ansatte i virksomheden. Vi skræddersyr gerne en komplet løsning, der passer til netop jeres behov og følger konferencen helt til dørs, så I blot skal lade jer betage og nyde opholdet på vores konference hotel.

Bliv inspireret af vores mødepakker, som giver et hurtig overblik over, hvad vi kan tilbyde.

Vi er klar til at hjælpe jer med en uforpligtende snak eller tilbudsudarbejdelse for jeres fremtidige møde, konference eller firmaovernatninger